Trénink - běhání!

4. srpna 2007 v 17:57 |  Sport, pohyb
Botky už máš, odhodlání taky... Takže začínáme s tréninkem!
Doma se obleč a obuj. Nezapomeň se hodně napít, nejlépe vody z kohoutku! Pití si s sebou brát nemusíš - pokud se doma dostatečně napiješ, tekutiny ti budu na hodinku venku stačit.t Nechoď běhat s plným žaludkem, ale také ne vyhladovělá. Když vyjdeš z bytu, chvíli jenom jdi, aby ses zahřála. Třeba deset minutek rychlé chůze (to ti třeba postačí, abys došla někam do parku). Jít můžeš samozřejmě i déle. Pak si najdi nějaké místečko, kde se protáhneš - strečink. Je hodně důležitý jak před běháním, tak i po běhání. Pokud si se cviky nevíš rady, podívej se na internet, do knížek, zeptej se nějakého fitness trenéra... Hlavně dbej na to, abys cviky prováděla správně - jinak si můžeš spíš ublížit!
A teď už začni s během! Nějakou minutku třeba jdi, pak běž. Nejdřív si budeš muset najít tempo, které ti bude vyhovovat. Malá rada: Když běháš pomaleji, spaluješ tuky. Pokud běžíš sprintem, spaluješ cukry. Takže pokud jsi doma zhřešila a dala sis nějaký moučník, běhej třeba rychleji, aby se cukry spálily. Jestli chceš ale zhubnout, potřebuješ spalovat tuky. Ze začátku střídej běh s chůzí; můžeš si to stopovat. Třeba minutu běžet, pak zase minutu jít. Nebo minutu běžet, pět minut jít... Při běhání jsi sama svým trenérem a sama si určuješ jak tempo, tak čas čistého běhu. Záleží jen na tom, jak se sama cítíš! Taky si hlídej to, abys běhala minimálně dvacet minutek (nejlepší by bylo třicet a víc), protože tvé tělo začne spalovat až po dvacáté minutě.
Po běhání se nezapomeň zase protáhnout, potom ještě pár minut jít. No a další den - jdi znovu! Abys ale nebyla tolik unavená, uber třeba na tempu nebo na vzdálenosti. Hodně lidí tvrdí, že první výsledky na postavě (samozřejmě i s úpravou jídelníčku) jsou s běháním viditelné již za dva týdny! Takže vyzkoušej sama! :-) Běhat choď maximálně pěktrát týdně, aby sis neublížila. Šestý den si jdi třeba jen zaplavat a nebo zajezdit na kole. Jeden den v týdnu se žádnému sportu nevěnuj; tělo taky potřebuje odpočinek!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Byl(a) jsi tu? Klikni! :-)

Click!

Komentáře

1 Ria Ria | Web | 4. srpna 2007 v 18:14 | Reagovat

ahoj pytala si sa av akom programe som robila tu palmu-v PHOTOFILTRI:)je to skoro jak v malovani:D

2 Lena Lena | 4. srpna 2007 v 18:22 | Reagovat

jj, já jsem si to i myslela, že v PhotoFiltru... :-))) Už na ten prográmek nedám dopustit:-)

3 jenny jenny | E-mail | 26. srpna 2008 v 17:01 | Reagovat

ahojik..chtela bych se zeptat, jestli mas nejaky tip..ja totiz ve skole kdyz behame tak jsem celkem pomala../nejsem tlusta, spis hubena.... noa proste rychleji to nejde..vsichni rkaji ze mam dlouhy nohy takze jakoto ze nejsem v cili driv :D.. 60 mam nejak za 11 vteri nebo kolik..proste mi to bekani nejde...co mam delat abych behala rychleji? kdyz se snazim behat rychleji, strasne se mi zacinaji plest nohy a zakopavam.. :D jsem nemehlo :D :D

4 jenny jenny | E-mail | 26. srpna 2008 v 17:01 | Reagovat

pls piste na meil

5 kristýna kristýna | E-mail | 29. srpna 2008 v 20:44 | Reagovat

Ahojky potřebovala bych poradit s jídelníčkem k běhání...koupila jsem si běhací pás za 26 000Kč myslím si ,že výbornej a chtěla bych zhubnout,již 41 dní  si vedu jídelníček a každý den běhám 30:00 střídám po 5min. chůzi a běh pořád dokola...myslím si,že se i docela vyznám ve skladbě jídelníčku ale nedaří se mi nějak hubnout.Jednak špatné drastické diety, ktré jsem držela od malička a až vloni jsem se naštvala a vyřídila  si metabolickou poradnu a konečně jsem zbubla 28kg!!!Psala jsem si  jídelníček který jsem diostala přidělený a cvičila jsem,jenže jsem to přeháněla ,cvičila jsem i 3hod. denně a tělo si zvyklo na zátěž a pak jsem omarodila s rukou,kterou jsem měla v sádře a nemohla jsem sportovat a začala jsem přibírat,přibrala jsem 10kg a chci je dolů,myslím si ,že jsem se dost zpevnila tím běháním ale kromě toho ,že se cítím skvěle nevidím žádné výsledky...poradte mi ,prosím

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama